Odszkodowania turystyczne od biur podróży i hoteliCzęść z nas doświadczyła sytuacji, w której po kupieniu wycieczki, na miejscu okazało się że biuro podróży zakwaterowało nas w innym hotelu niż wybraliśmy. Zdarzyło się pewnie też, że oferta hotelu na stronie internetowej lub w folderach była zupełnie inna niż to co otrzymaliśmy na miejscu. Sytuacji jest wiele w każdym razie za niewykonaną lub nienależycie wykonaną usługę turystyczną należy się nam odszkodowanie lub zadośćuczynienie.
Świadczenie wypłacone poszkodowanemu wypłacane jest najczęściej na podstawie Karty Frankfurckiej, która szczegółowo określa wysokość odszkodowania za każdą nieprawidłowość np: odległość hotelu od morza, inne niż w umowie warunki zakwaterowania, brak klimatyzacji w pokoju itd. Zadośćuczynienie dostajemy natomiast za sferę niematerialną, mianowicie stres i nieprzyjemności związane z nienależycie wykonaną usługą, zepsute wakacje, niezrealizowane plany. Warto pamiętać, iż stosownie do obowiązującego prawa organizator ponosi odpowiedzialność zarówno za szkody materialne jak i niematerialne. |
ZAJMUJEMY SIĘ TAKŻE ODSZKODOWANIAMI OD LINII LOTNICZYCH KLIKNIJ I SPRAWDŹ
Nasze usługi |
Jesteśmy specjalistami od uzyskiwania odszkodowań i zadośćuczynień. Jedną z usług świadczonych przez nas jest uzyskiwanie świadczeń od biur turystycznych, biur podróży oraz hoteli za niewłaściwie wykonaną usługę. W każdym wypadku robimy wywiad z Klientem, dokładnie sprawdzamy umowę i występujemy o odszkodowanie i zadośćuczynienie. Oczywiście jeżeli hotel lub organizator uchyla się od wypłaty kierujemy sprawę do sądu.
|
Dlaczego My? |
Mamy dostęp do najlepszych prawników na rynku. Zarówno adwokatów jak i radców prawnych. Współpracujemy również z prawnikami za granicą w przypadku, kiedy niewłaściwie wykonana usługa była od podmiotu którego siedziba nie jest w Polsce. Uzyskamy dla Ciebie najlepszego odszkodowanie, a wynagrodzenie pobieramy dopiero po uzyskaniu świadczenia.
|